CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, April 24, 2009

**kelahiran seorang bayi**

kul 9.43 pg td,,tel aku brgetar..
aku tgh tdo lg mse 2..
aku ingtkn msj tp rupa2nya,,ema yg tel...

na...ore kt ats ambulans ni...
sakit perut dh..
sakit dr smlm lg tp pg ni bru g klinik..
nurse cek td..jln dh trbuka 5cm..
ok la na..ore sakit perut ni..
bai......

aku pun ape lg..
terkejut la weiii...
ema jgka esk sbnrnya....
aku pun xblh tdo dh laa..
trus bgn n msj my yummy2..

abg..kalu dh abis exam,,bg tau na ye.. nk pi hspital slim river.. ema skt perut dh.. dia tel td mase kt ats ambulans dhh.. bdk 2 pun bru nk bg tau.. kalu na tau awl,,blh temankn dia kt ats ambulans..

aku pun trus siap2..g mandi n bsuh bju...
kul 10.35 yummy2 msj...

na...abg dh kuar ni...
na nk pi ngn sape??
ngn abg ke??
siap2 la..jp lg abg ambik...

jom..na dh siap..
kul 11.15 aku brtolak ke slim river..
dlm 5 minit,,arun tel...

na..ore lupa nk bg tau..
ema dh brsalin kul 11 td..

alhamdulillah....
smpai2 aku d hspital,,aku tel arun..

arun...kt mane??
na kt kaunter pndftaran wad ni..

aku trus d bwak ke bilik brsalin..
tp xblh nk tgk ema lg..
dia masih d wad brsalin...
kul 1.15,,si suami ngn my yummy2 pi solat JUMAAT..
aku la kna tggu ema plak..

kul 2.45,,ema di bwa ke blk brsalin..
tp mane blh msuk lg..
aku pun pi la solat n mkn dlu..
pening rasanya xmkn dr td..

lps mkn,,,aku trus msuk wad...
bestnyer dpt tgk ema n baby...


**MOHD ZAIM**
2.68 KG
BRU 5 JAM DILAHIRKAN

ALHAMDULILLAH...
ema ngn arun dh dpt zuriat...
agak2,,,Mohd Zaim mcm muka sape??
mamanya ke??abahnye ke??

kul 5.30,,my yummy2 ajak blk...
mase siap2 nk blk,,,bby berak n kencing..
bgus la..mgkin esk ema n bby dpt kuar la..
aku pun slm2 la ngn ema..
bai ema..
aku cuit si kecil lh 1x...
bai syg..
untie blk dlu ye..esk kite jmpe lg....

smoga bahagia brsama insan baru...
^__________^

best dh dpt anak sedara
bai....




0 comments: